top of page
  • Forfatters billedeFlagermus Er Fisk

Du gør det sq godt.



Du gør det fandeme godt.

Jeg vil sq også vildt gerne bidrage med at få folk til at få det bedre og en indflydelse på at andre begynder at forstå dem selv og dem omkring dem bedre.

Alt er fucking energi og følelser og vi lever i en tid hvor energi "ikke findes" og følelser skal holdes i skak, men fuck nej om de skal, de skal forstås, arbejdes med og udleves i alt hvad de er, for det er den bedste måde at lære dig selv at kende 100% ind og ud.

Vi har ALT for mange i nutiden der går og dulmer, fortrænger og gemmer vores følelser væk, som om de ikke er værd at vise og dele med verden, som om vi skammer os over at vise dem til vores omgangskreds.

Fuck jo, jeg er også en af dem, jeg går og skammer mig over mig selv, lader være med at snakke fordi jeg ikke tænker det jeg har at sige er betydningsfuldt nok og ja, jeg for også den der forfærdelige irriterende klump i halsen, men for fuck sake da, det kan da ikke være rigtigt!

Mennesker er fyldt med følelser, hvorfor skal de ikke kunne føles og forstås!

Alle fortjener at kunne være åbne og selvsikre i dem selv.


Selvforståelse kom an og slå døren ind, det der skide klarsyn gør bare et eller andet pisse godt for en, der bare skal udnyttes til det fuldeste.

Hvis du stadig er på vejen til at finde dig selv, så bare være sikker på at det er super hårdt men godt og det hele værd, selv hvis du finder sider af dig selv du ikke bryder dig om, så udforsk dem og find ud af, hvad du ikke kan lide ved dem og om du egentligt overhovedet behøver at gøre så meget for at ændre på dem. Du er dig og alle er speciale på deres helt egen måde. Ens personligheds karisma er ikke til at ændre på men derimod kan ens holdninger, meninger og overbevisninger om hvad man kan og ikke kan godt ændres hele livet igennem, og det skal der også være plads til! Så er du et sted hvor du vokser som person, et sted hvor du hjælper andre med at vokse eller et sted i dit liv hvor du er ved at rydde op inden i dig selv så bliv ved med at være så god, for så er du med til at gøre verden til et bedre sted!

2 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page