top of page
  • Forfatters billedeFlagermus Er Fisk

Modbydelige kvinder

Der er en ting der seriøst skal til at snakkes noget mere om.


Og det er hvordan mænd og kvinder der har en grim oplevelse som et hun køns væsen har forårsaget bliver ladt i skam og skyldsfølelse over ikke at være stærke nok dem selv til ikke at blive viktimiseret. Det er sq lidt som om at nogen prøver at at få os der har oplevet at blive ekstremt dårligt behandlet af en kvinde til at føle vi er latterlige for at lade en kvinde gøre det imod os.

What the actual fuck, skal det betyde.

Betyder det at fordi en mand bliver tævet af sin kone at han skal skamme sig over det.

Fuck nej det gør sq ikke.

Betyder det at fordi en kvinde tæver sin mand at hun er stærkere og har magten over hans selvtillid og værd, bare fordi hun slår eller er verbalt aggressiv.

Nej fuck nej heller om det gør! Men hvorfor skal manden så føle at han blive nedgjort af andre fordi hun gjorde det?

Jeg er så træt af den her følelse, den her følelse at fordi den person jeg havde i mit liv der manipulerede, løg, straffede og isolerede mig, ikke kom i en pakning af over 180 cm høj og maskulin bygget med muskuløse arme og en pik imellem benene at jeg skal føle mig kigget undrende og mærkeligt på når jeg nævner det var en kvinde.

At fordi mine mange år i selvhad, beskyldelser, ondt i maven og mareridt skyldes at jeg engang gik med en der var et par centimeter højere en mig, med feminine former og tog p-piller.

At jeg skal føle mig ussel fordi hun gjorde det imod mig, at jeg lod en kvinde gøre det imod mig.

Tænk at til den dag idag at mænd stadig tier og skammer sig fordi de kan forudsige deres omgangskreds pege fingre af dem og grine og slå det hen som ingenting fordi han er blevet voldtaget af en kvinde.

De her ting skal simpelthen ændres på, ingen og jeg gentager INGEN skal gå og føle de er mindre værd, ikke er stærke nok eller ikke gjorde nok fordi de er blevet behandlet som om deres valg og følelser ikke betød noget af en kvinde.

Stop med at give overleveren skylden for hvad der skete.

Skylden ligger ALTID på angriberen!

Kvinder kan være lige så voldelige, modbydelige og fyldte af dårlige intensioner som mænd kan, og mænd har ligeså mange følelser og ret til at blive hørt og hjulpet som kvinder har, kønnet kan fanden om så være ligegyldigt, hvis du er blevet uretfærdiggjort så er den ikke længere, og det skal taget lige så seriøst som hvis det var en mand der var modbydelig!

20 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page