top of page
  • Forfatters billedeFlagermus Er Fisk

Kom ud af isolationen



Alene tid kan være rigtigt godt men isolation er ikke sundt, så kom ud, mød nye mennesker eller genoptag kontakter. Isolation kan være mange ting og årsagerne lige så mange, men udgangspunktet er altid det sammen, du skal ud af det for at kunne blive rigtig glad. Hvorfor er du isoleret og hvordan løser du problemet? Hvis du isolere dig selv, skal din selvtillid arbejdes på og du skal finde nogle gode mennesker omkring dig og acceptere at det er okay at folk vil dig. Hvis du er blevet isoleret af en konsekvens fra en anden persons gerninger, skal du om muligt genoprette kontakter du ved er sunde til dig, komme ud og møde nye mennesker og sortere til og fra. Det er vigtigt at have de rigtige mennesker i sit liv, og at du smider en person ud af dit liv betyder ikke at de er en dårlig person, blot at du ikke kan bruge dem i forhold til hvor du selv står i livet (Hvis det er en dårlig person så vend ryggen til og gå den anden vej) Det er vigtigt ikke at være bange for friheden i ikke at være fanget af sin isolation fra omverdenen! Livets muligheder har det med at komme til en når man er åben overfor det.

Men nogen ting skal du altså selv tage fat i og få gjort noget ved. Ja, du kan risikere at nogen kontakter dig først, men du kan også risikere at der går år før det sker. Så tag nu fat i dit liv og skab positive ændringer i dit liv. Isolationen er din fangevogter og du har nøglen til din celle lige foran dig. Tør du tage den?Jeg gør, for jeg vil livet, jeg vil det gode i mennesker og jeg vil ikke lade mig isolere af mig selv eller nogen som helst andre i fremtiden. Alene tid er godt, især for os introverte væsner, men isolation er din fjende.

Jeg kæmper stadig med at komme ud af isolationen

nu mere jeg gør nu mere giver livet igen.

5 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page