top of page
  • Forfatters billedeFlagermus Er Fisk

Mine motivationsfaktore.


  • · Jeg kan få det bedre end jeg har haft det

Jeg kan bearbejde og arbejde med ting fra min fortid og nutid, der vil gøre mig til en stærkere person i nuet og i fremtiden.

Det er muligt at overskue dagen og se på sig selv, som en man ser og har lyst til at være ven med.

Fortiden er fortid og jeg har magten til at tage mit liv tilbage og få det bedre end jeg har haft det forhen.

  • · Jeg kan hjælpe andre via mine egne erfaringer.

Mine traumer og dårlige oplevelser vil jeg ikke gå til spilde og lade mig føle mig mindre værd på grund af.

Jeg kan via egne oplevelser og viden hjælpe andre i samme situation og føle jeg har gjort noget godt for et andet menneske i en hård situation.

  • · Jeg kan finde mig selv en levevej der virker

Det kan godt lade sig gøre at have en hverdag hvor træning er en fast rutine, sund mad er en hverdagsting der bliver lavet hver aften, Rengøring og vasketøj er en ting der kommer naturligt (Da alle godt kan lide rent trænings tøj) og at der er plads til at være kreativ med kunst.

  • · Jeg kan arbejde, jeg skal bare finde det rigtige jeg også kan tjene på

Det er muligt at have en god hverdag med arbejde, sund mad og overskud til træning, venner og familie. Et motiverende arbejde hvor jeg kan hjælpe nogen (såsom med at komme i form) og have overskud og tid til kunstnerisk bestillingsarbejde ved siden af, er en god mulighed for mig her.

  • · Min krop er min og jeg kan ændre og styrke den

På trods af krops idealer og hvad der er set sundt og usundt bliver jeg nødt til at se på hvad jeg selv vil og føler mig bedst tilpas med. Andres holdning til hvad jeg spiser, hvad jeg træner og hvad kunst jeg putter på/i min krop må ikke være en hindring i at jeg kan føle mig tilpas i mit eget skind og have det godt. 

Bevis det over for dem at det kan gøres på en sund måde i stedet for at opgive at leve på min ønskede måde.

Min krop er i stand til mere og stærkere end jeg giver den lov til at være og dette kan jeg forbedre.

  • · Der er alt for meget ude i verden jeg kunne opleve

Her behøves næsten ingen underforklaringer, for verden er et sted der bare skal udforskes og give ny erfaring og flere energier, viden på folk, psyke, fysik, kulture, naturfænomener, mystik og oplevelser.

  • · Der er fantastiske mennesker jeg kan bruge min tid sammen med

Jeg har venner, familie og så galt personer jeg ikke har mødt endnu, der kan opmuntre mig eller holde mig med selskab.

Aldrig at lade et andet menneske have lov til at styre mine beslutninger, tag imod råd og ikke befalinger. Og selvfølgelig at gøre verden et bedre sted og gøre modstand imod onde mennesker.

2 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page